Wie zijn wij?
Over Global Lexis01. Strategisch
GLOBAL LEXIS Customer Centric Marketing heeft het uitzetten van een effectieve Marketing Strategie hoog in het vaandel staan. Juist door het consequent doorvoeren ervan is succes gegarandeerd.
02. Klantvriendelijk
Klantvriendelijkheid gaat bij GLOBAL LEXIS Customer Centric Marketing niet alleen om jou als onze klant maar vooral ook om jouw klant. Wanneer die zich geholpen voelt op de manier die bij hem past stijgt jouw omzet.
03. Professioneel
GLOBAL LEXIS Customer Centric Marketing is in alle opzichten een professioneel marketing bureau. Met specialisten die van wanten weten en tot wel 28 jaar ervaring hebben in het vak en een er plezier in hebben jou succesvol te maken.
Bewezen succesvol
De cijfers liegen er niet om
Voordat je met een bureau in zee gaat wil je weten ohoe succesvol zij zelf zijn. Daarom even wat cijfers. Zo kunnen wij op korte termijn al succes genereren. Ook zien we dat een groot deel van onze klanten klant blijft of na enige tijd weer terug komt.
%
omzet stijging in slechts enkele maanden
%
van onze klanten blijft klant of komt weer terug
Wij zijn een full-funnel inbound marketingbureau dat ambitieuze merken helpt hun groeidoelen te bereiken.
Eigenschappen
Waar we goed in zijn
Managen van verwachtingen
Het managen van verwachtingen zodat deze gemakkelijk worden overtroffen.
strategisch denken
Het bepalen van de belangrijkste voorwaarden om succesvol te zijn.
projectmatig werken
Het managen en realiseren van complexe marketing projecten.
het koppelen van kwaliteiten
Wie, wat, waar, waarom en hoe een project succesvol wordt.
inschakelen van de juiste mensen
Kunnen putten uit een groot netwerk aan specialisten en dat op tijd inzetten.
vernieuwend werken
Streven naar een voorloperspositie met up-to-date kennis en ervaring
Laat deze kans niet onbenut
De Missing Link
Heb je een goedlopend bedrijf maar blijft groei al een tijdje uit. Dan is dit waarschijnlijk de Missing Link: Customer Centric Marketing. Omdat klanten prima weten waar jouw groeimogelijkheden liggen maar je hen niet eerder bij jouw Marketing Strategie hebt betrokken.