Omdat de klant centraal staat
Customer Centric Marketing
De beste Marketeers voor onze producten zijn onze klanten zelf. Ze kennen de ins and outs. De voor en de nadelen. Ze weten ook wat ze zelf verwachten en anders zouden doen. Ze voelen als geen ander in waarom iets wel of niet verkoopt. Waarom zouden we daar geen gebruik van maken? Weten hoe? Vraag ernaar.
Paradepaardje
Klantgerichte Marketing
Alle Marketing Communicatie richt zich tot de klant. Maar is het ook klantgericht? Wij denken van niet. Dat hier enorm veel winst te behalen valt. Daar zijn we zo van overtuigd dat we het tot onze belangrijkste Marketing Strategie hebben gemaakt. Alle andere strategieën zijn hier een afgeleide van. Want om succesvol te zijn of te kunnen groeien hebben we de klant hard nodig.
Hoe verwoordt de klant zijn behoefte?
Wist je dat hij vaak niet echt weet wat hij zoekt? Zelfs wanneer hij denkt van wel. Je mag hem onderwijzen over de mogelijkheden en helpen een onderbouwde keus te maken.
Klanten kopen liever van klanten
Klanten zitten niet op een ‘glad’ marketing praatje te wachten van een marketeer. Ze kopen liever van klanten. Ze laten zich bij voorkeur overtuigen door mensen zoals zij.
Bevind je waar klanten zich bevinden
Bedrijven maken hun beslissingen vaak op basis van hun eigen voorkeuren. Maar wat als klanten andere keuzes maken en zich ergens anders bevinden dan jij? Dan vind je elkaar niet.
Gebruik de taal van de klant
Nog zo’n dooddoener. Als je een heel andere taal spreekt dan jouw klant dan begrijpen jullie elkaar niet echt en ontstaan er misverstanden. Dat begint al bij het keywordonderzoek. De basis voor elke Marketing Strategie. Ook wanneer SEO geen rol speelt.
Neem niets voor vanzelfsprekend aan
Er is maar één manier om er achter te komen wat bestaande klanten willen: Vraag het hen! Alleen doe dat niet zelf. Aan sociaalwenselijke antwoorden hebben we niets. En zorg dat je weet wat je moet vragen zodat jouw bedrijf verder kan groeien.
Jouw Marketing goed geregeld voor een vaste prijs per maand
BRONS
In kleine stappen vooruit- Elk kwartaal Marketing Analyse
- Elke maand Website Scan
- Elke maand SEO Scan
- 1 Webpagina met content
- 1 Blogpagina met content
- 2 Social Media Posts
- Opzetten e-mail template
- 1 nieuwsbrief met content
- Gebruik van basis CRM
- Automatisch afspraken plannen
- Contact Manager
- Live chat functie op website
- AVG proof maken marketing
- Koppeling formulieren aan CRM
- Value Proposition
- Branding Scan
- Basis Marketing Strategie
- Keyword onderzoek
- SEO Strategie bepaling
- SEO Webpagina met content
- SEO Blogpagina
- Facebook Advertentie
- LinkedIn Leadgeneration
- Video Promotie
- Marketing Consult
- Helpdesk
ZILVER
Gestage groei modus- Elk kwartaal Marketing Analyse
- Elke maand Website Scan
- Elke maand SEO Scan
- Webpagina's met content
- Blogpagina's met content
- 4 Social Media Posts
- Opzetten e-mail template
- 2 nieuwsbrieven met content
- Gebruik van basis CRM
- Automatisch afspraken plannen
- Contact Manager
- Live chat functie op website
- AVG proof maken marketing
- Koppeling formulieren aan CRM
- Value Proposition
- Branding Scan
- Basis Marketing Strategie
- Keyword onderzoek
- SEO Strategie bepaling
- 2 SEO Webpagina's met content
- 2 SEO Blogpagina's
- 1 Facebook Advertentie
- LinkedIn Leadgeneration
- Video Promotie
- Marketing Consult
- Helpdesk tot 2 uur
GOUD
Marketing centraal- Elk kwartaal Marketing Analyse
- Elke maand Website Scan
- Elke maand SEO Scan
- 1 Webpagina met content
- 1 Blogpagina met content
- 8 Social Media Posts
- Opzetten e-mail template
- 4 nieuwsbrieven met content
- Gebruik van basis CRM
- Automatisch afspraken plannen
- Contact Manager
- Live chat functie op website
- AVG proof maken marketing
- Koppeling formulieren aan CRM
- Value Proposition
- Branding Scan + advies
- Basis Marketing Strategie
- Keyword onderzoek
- SEO Strategie bepaling
- 2 SEO Webpagina's met content
- 2 SEO Blogpagina's
- 1 Facebook Advertentie
- LinkedIn Leadgeneration
- 1 Business Video Productie
- 2 uur Marketing Consult
- Onbeperkt Helpdesk
Referal Programma
Bedrijven die naar ons doorverwijzen kunnen punten verdienen waarmee ze diensten kunnen afnemen. Daarmee willen wij hen bedanken voor de verwijzing en zo ook zelf laten ervaren wat GLOBAL LEXIS Customer Centric Marketing kan betekenen. Wil je meer weten of direct punten verdienen door een verwijzing te doen? Klik dan op deze knop:
Process
De Customer Centric Marketing Methode
Fase 1. De zoektocht
Het begint ermee dat we onderzoeken wat we zouden moeten doen om het aankoop proces voor de klant te vereenvoudigen zodat de omzet stijgt.
Fase 2. Het grote verschil
Vervolgens trekken we het verschil recht tussen wat zij willen kopen en hoe zij het willen kopen en wat jij te koop aanbiedt.
Fase 3. De uitvoering
Breng het verkoopproces in kaart en zet alle neuzen dezelfde kant op zodat alle betrokken de Branding Strategie naleven en het verkoopproces effectiever wordt.
Klanten
Voorbeelden van klanten




Laat deze kans niet onbenut
De Missing Link
Heb je een goedlopend bedrijf maar blijft groei al een tijdje uit. Dan is dit waarschijnlijk de Missing Link: Customer Centric Marketing. Omdat klanten prima weten waar jouw groeimogelijkheden liggen maar je hen niet eerder bij jouw Marketing Strategie hebt betrokken.