• Marketingmix

  • Het juiste recept, de juiste combinatie

    Wanneer de Marketingstrategie is uitgewerkt wordt het tijd voor het maken van plannen. We weten nu wat de doelstelling is, wie de doelgroepen zijn, wat de Unieke Verkoopargumenten (USPs) zijn, mogelijk ook wat over de verhouding vraag en aanbod. Tijd dus om te bepalen HOE we dit gaan omzetten in een plan van aanpak. De Marketing Mix! Een mooi pallet aan tools. De middelen die het verschil gaan maken. Denk aan:

    • Een goed geoptimaliseerde website
    • Doelgroepgerichte campangnes
    • Een maximaal uitgewerkte salesfunnel
    • En heel veel meer…

    De Marketing mix bepalen, wanneer doe je dat?

    Nagenoeg de meeste ondernemers beginnen met het invullen van de Marketing mix. Ze bedenken zich dat ze een nieuwe website willen, dat ze er een filmpje op willen en dat hij goed vindbaar moet zijn in Google. Zien het al helemaal voor zich hoe dit alles hen zal helpen om succesvol te worden. Ze vergeten echter dat al deze middelen maar heel beperkt effectief zijn wanneer daar geen duidelijke visie, missie en strategie aan verbonden is. Het is dan ook zaak dat u als ondernemer begint met het uitwerken van de Marketing Strategie en pas daarna bepaalt welke middelen u gaat inzetten.

    Pffff… moet dat nou echt?

    Ik hoor u al denken, pfff moet dat nou echt? Ja! Uit alle onderzoeken blijkt dat bedrijven die een gedegen plan uitwerken, zowel een Businessplan als een Marketingplan, succesvoller zijn. Hoe dat kan? Een belangrijke reden waarom een plan zo goed werkt is dat de klant een duidelijker beeld heeft wie u als bedrijf bent en wat u hem te bieden hebt. Daar komt bij dat een bedrijf met een plan een middel in handen heeft om al haar overige beslissingen aan af te meten. Alle overige keuzes zijn in lijn met de doelstelling waar naartoe wordt gewerkt. En dat werkt!

    Ja! Zeg ja tegen een Marketingplan

    Om het u gemakkelijk te maken, helpen wij u op weg. We bieden u GEHEEL GRATIS een eerste consult aan waarin we samen kijken naar de belangrijkste elementen van het Marketingplan. We onderzoeken de doelstelling en de doelgroepen en kijken vast vooruit naar de missie, visie en strategie die hier het best bij past. Geheel gratis? Ja, want we kunnen wel een heel kennismakingsgesprek besteden aan elkaar informeren over wie we zijn en wat we doen maar door samen aan de slag te gaan wordt dit vanzelf duidelijk.

    Vraag een GRATIS marketingconsult aan en ervaar in één gesprek de waarde

  • How does ad placement work?

    • Suspendisse purus leo, gravida et convallis non tempor id nisi.
    • Etiam suscipit porttitor nisi quis gravida.
    • Phasellus ultricies viverra lorem fringilla pellentesque.
    • Cras a nisi nulla vestibulum et nibh magna.
    • Donec non augue faucibus tincidunt lectus non.
  • What are the benefits of ad management with us?

    • Donec condimentum, orci quis condimentum aliquam
    • nisl nibh pulvinar dui, in dictum magna lacus non massa.
    • Donec laoreet nisl diam, sodales aliquet sapien aliquam et.
    • Maecenas vehicula magna a justo faucibus, eu posuere est sodales.
    • Proin dolor arcu, tincidunt et imperdiet ac fringilla et augue.