• Een geweldig product en toch te weinig omzet? Het komt vaker voor dan u denkt. Maar hoe komt dat toch? Het antwoord is simpel. Het uitwerken van een effectieve Online Marketing Strategie wordt massaal overgeslagen. We denken al snel dat een mooie website u wel zal helpen bij de verkoop. We laten ons verleiden door mooie verhalen van een willekeurig Online Marketing Bureau. Want ja, de term Online Marketing is inmiddels algemeen goed geworden. Het zegt u vaak meer over de tools, de middelen, die een bureau voor u levert dan over de toepasbaarheid daarvan. Want wie Marketing zegt, zegt strategie. Een oud woord dat oorspronkelijk werd gebruikt door de krijgsmacht. Hiermee werd aangeduid dat ze met een vooropgezet plan te werk gingen om de vijand (lees: concurrent) te verslaan. Kennis van CMS-en en Social Media etc. volstaat hierbij onvoldoende. Het draait veel meer om:

    • Segmentatie: Bepalen tot wie u zich gaat richten
    • Differentiatie: Bepalen hoe u zich onderscheidt van de concurrent
    • Visie, missie en strategie
    • De 4 P’s van de Marketing: Product, Prijs, Positie en Plaats
    • En meer…

    Meer weten? Bel 06 29563450 of stuur een e-mail naar info@online-marketing-strategie.nl