• Succes is geen toeval of toch wel?

  • Je bent hier:
    Home Featured Succes is geen toeval of toch wel?
  • De Broodjes Succes vliegen u om de oren

    Succes met Online Marketing & SEO

    Succes en SEO

    Kent u dat? U opent uw mailbox en deze staat vol met mails die u snel succes verzekeren. Door lid te worden van het aangeboden concept, deel te nemen aan een magische webinar of een kant-en-klare website te kopen met een uniek maar ready made logo. Succes is geen toeval. U meldt zich aan en het succes stroomt bij u binnen. Hoe gaat u daarmee om? Meteen alles verwijderen of toch onderzoeken of de mogelijkheid bestaat dat het daadwerkelijk werkt? Wij zijn van mening dat sommige aanbiedingen daadwerkelijk een succescomponent in zich dragen maar laten we eerlijk zijn, zeker niet allemaal.

    Zou het niet fantastisch zijn wanneer het echt werkt?

    In de tijd voor internet was het niet anders. We werden bedolven met reclames voor producten of diensten waarvan te betwijfelen viel of het echt werkte. Gelukkig heeft internet daar voor een groot deel verandering in aangebracht. Op internet is heel veel namelijk meetbaar. We kunnen exact zien wat wel en wat niet werkt. Welke investering zinvol is en welke niet.  The Law of Attraction ook wel The Secret genoemd werkt online meer dan waar dan ook. Wanneer je je openstelt te ontvangen krijg je op je pad wat bij je past. SEO, Zoekmachine Optimalisatie, werkt eigenlijk niet anders. Wanneer u zich openstelt te ontvangen trekt u aan waarnaar u verlangt. Of dat nu kopers, medewerkers, diensten of producten zijn. De zender ontvangt.

    SEO baseert zich op feiten, niet op mooie verhalen

    Wie daadwerkelijk kennis heeft van SEO heeft geen mooie verhalen nodig om zich te verkopen. SEO is vaak net een wetenschap. De uitkomst is voorspelbaar doordat het zich op feitenkennis beroept. Vindbaarheid staat in directe relatie tot de eigen investering. Het heeft niets met toeval te maken maar alles met kennis van zaken. Simpel gezegd, wat er niet op staat wordt niet gevonden. En het zelfde geldt voor de zoekvraag. Wat niet gezocht wordt, wordt ook niet gevonden. Informatie daarover is gewoon online beschikbaar. Daarnaast kunnen we de website meetbaar maken zodat we extra informatie hebben om onze handelingen op te baseren. Hoe meer we doen, hoe meer informatie, hoe scherper onze acties.

    Aan u de keus! 

    Er zijn mensen die jaar in jaar uit meedoen aan de diverse loterijen. Er zijn ook mensen die het lot in eigen hand nemen. Ze zetten dromen om in acties die hen daadwerkelijk vooruit helpen. Als ondernemer weet u maar al te goed hoe dat werkt. Wanneer u ons nu vertelt wat uw doelstellingen zijn voor de komende periode dan helpen wij u deze te bereiken. Maar wel stapje voor stapje en gebaseerd op feiten. Durft u het aan? Dan horen wij graag van u.

    Meer weten over het meetbaar maken van uw Online Marketing activiteiten? Vraag ernaar