• SEO Tekst

  • Meer weten over SEO? Lees dan ook het artikel over SEO in 2014

    Wat er niet in staat wordt ook niet gevonden

    SEO Tekst - GLOBAL LEXIS | Online Marketing

    Het klinkt als een open boek en toch is het niet geheel overbodig om te vermelden. Er zijn een hele reeks voorwaarden waar een website aan moet voldoen om goed gevonden te worden. Daarvan is een goede SEO tekst de belangrijkste. En een goede SEO tekst is een tekst waarvan Google begrijpt waar deze over gaat zodat het weet wanneer het de website moet vertonen in de zoekresultaten. Om dat te bereiken is nog niet zo eenvoudig. Vooral omdat er over de meeste onderwerpen erg veel websites bestaan die allemaal aan dezelfde zoekvraag voldoen.

    Schrijven voor zoekmachines is haast tovenarij

    Er zijn eindeloos veel trucs die de schrijver kan toepassen om een tekst vindbaar te krijgen. De meeste bekende trucs, zoals het gebruik van keywords in zowel de tekst als de metatags, zijn ondertussen grotendeels achterhaald. Er bestaat dus veel verwarring over wat nu wel en wat nu niet verstandig is wanneer u gevonden wilt worden in een van de grote zoekmachines. Des te meer reden om het schrijven van een geoptimaliseerde SEO tekst uit te besteden aan een professional. De tijd waarin u dat op een luie zondagmiddag even zelf kon doen is nu definitief voorbij.

    Unieke content als onderdeel van een goede structuur

    Als er al één belangrijke tip is voor het schrijven van SEO teksten dan is het wel de combinatie van een goede voorbereiding en een tekst die geschreven zou kunnen zijn door een expert op het gebied waarover u schrijft. Het woord UNIEK is hierbij onmiskenbaar het belangrijkste woord. Wat niet is veranderd is dat Google er niet van houdt wanneer SEO een duidelijk zichtbare trukendoos is. Een tekst die goed is ingebed in de gehele website met de lezer als vertrekpunt en een logische opbouw wordt vele malen meer gewaardeerd.

    Return on Investment en de inzet van een SEO Tekstschrijver

    Het is er dus niet eenvoudiger op geworden in de jaren sinds het bestaan van de zoekmachines. De vraag of u nu wel of niet kiest voor het optimaliseren van uw website is zelden in een oogopslag te beantwoorden. Een belangrijke overweging daarbij is de Return on Investment (de ROI). Is het de investering wel waard dat optimaliseren van de website. En waar zou u wel en waar kunt u maar beter niet in investeren? GLOBAL LEXIS | Online Marketing is hèt adres om die vraag aan voor te leggen. Wij analyseren uw website graag en vertellen u dan ook of het de investering voor u waard is.

    Vraag hier om een vrijblijvende analyse van uw website. GLOBAL LEXIS | Online Marketing onderzoekt graag of SEO voor u interessant is