Wie zijn wij?

Over Global Lexis

 

GLOBAL LEXIS Customer Centric Marketing is een marketing bureau dat al weer┬á 15 jaar bestaat en met haar tijd is meegegroeid. Het combineert klassieke traditionele marketing – uit de tijd dat er nog geen internet was – met de meest moderne Online Marketing strategie├źn.

01. Strategisch

GLOBAL LEXIS Customer Centric Marketing heeft het uitzetten van een effectieve Marketing Strategie hoog in het vaandel staan. Juist door het consequent doorvoeren ervan is succes gegarandeerd.

02. Klantvriendelijk

Klantvriendelijkheid gaat bij GLOBAL LEXIS Customer Centric Marketing niet alleen om jou als onze klant maar vooral ook om jouw klant. Wanneer die zich geholpen voelt op de manier die bij hem past stijgt jouw omzet.

03. Professioneel

GLOBAL LEXIS Customer Centric Marketing is in alle opzichten een professioneel marketing bureau. Met specialisten die van wanten weten en tot wel 25 jaar ervaring hebben in het vak en een er plezier in hebben jou succesvol te maken.

Bewezen succesvol

De cijfers liegen er niet om

Voordat je met een bureau in zee gaat wil je weten ohoe succesvol zij zelf zijn. Daarom even wat cijfers. Zo kunnen wij op korte termijn al succes genereren. Ook zien we dat een groot deel van onze klanten klant blijft of na enige tijd weer terug komt.

%

omzet stijging in slechts enkele maanden

%

van onze klanten blijft klant of komt weer terug

Het brein achter GLOBAL LEXIS

Wie kun je verwachten

Chantal Bakker

Chantal Bakker

CEO, Senior Marketeer

25 jaar geleden afgestudeerd als marketeer aan Cambridge University, 1ste SEO specialist van Nederland en koploper als het gaat om het uitzetten van een klantgerichte strategie.

Eigenschappen

Waar we goed in zijn

Managen van verwachtingen

Het managen van verwachtingen zodat deze gemakkelijk worden overtroffen.

strategisch denken

Het bepalen van de belangrijkste voorwaarden om succesvol te zijn.

projectmatig werken

Het managen en realiseren van complexe marketing projecten.

het koppelen van kwaliteiten

Wie, wat, waar, waarom en hoe een project succesvol wordt.

inschakelen van de juiste mensen

Kunnen putten uit een groot netwerk aan specialisten en dat op tijd inzetten.

vernieuwend werken

Streven naar een voorloperspositie met up-to-date kennis en ervaring